عاشقی با طعم تو ...

اینجا بازم عاشقانه هایی می نویسم که برای تـــــو تمومی نداره ... هر اتفاقیم که بیفته اگه کیلومترها فاصله هم بینمون باشه بازم دست از دوست داشتنت بر نمی دارم آقای قلب من...

آخرین مطالب

دور همی تولد

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ

روز س شنبه بعد کلیی برنامه ریزی و اعصاب خوردی ک بچه ها جمع بشن قرار شد برای تولد من بریم بیرون ..

بماند که مونروز صبش از شرکت یعالمع کار ب اقایی میدنو نمیرسه بیاد و یکی دیگه از بچه هام گفت جور نشده بیاد و شدیم 4 نفر 

رفتیم بستنی مهمونشون کردم بعدم اقایی گفت بهم بگین ک برای ناهار بیام

خبرش کردیمو رفتیم دنبالشو رفتیم جیگرکیییی با این که کم پیشمون بود اما خیل خوب بود و همش دستم تو دستش بوددردش بجونم

بعدم نوبت کادوش رسید(:

برام قاب گوشی خریده بود دستش درد نکنه خهلی نانازه (: دیگه دلش نمیخاد مثل اولا برام کادوای گرون بخله ):

عیب ندوله

مرسی آقای دلم. میبوسمت

امروزم رفتن مسافرت ):

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
joojoosh

نظرات  (۳)

زندگی همواره چشم به راه شرایط بحرانی می ماند تا قدرتش را نشان دهد.((پائولو کوئیلو))
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۱ مادموازل ساراh
تولدت مبااااااااااااارک :***
دلم دل و جیگر خواااااااااااااااااااست :((
پاسخ:
مرسیییی (:
برم بجات بخورم؟؟ 
(:
Great interview Nuala and Colm, loved the closing poem, and also the one I remember from Carol Ann Duwrf,fheye life was stolen by war - looking backwards in this way captures the sense of loss and utter waste when life is taken so tragically from someone who we often forget was once young, brave and full of hope.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی