عاشقی با طعم تو ...

اینجا بازم عاشقانه هایی می نویسم که برای تـــــو تمومی نداره ... هر اتفاقیم که بیفته اگه کیلومترها فاصله هم بینمون باشه بازم دست از دوست داشتنت بر نمی دارم آقای قلب من...

آخرین مطالب

یه روز قشنگ دو نفره

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ق.ظ

امروز .. روز مــن و تــــو ..

وقتی تمام تلاشمو میکنم که ابر و باد و ماه و خورشید و فلک دست به دست هم بدن تا بتونیم باهم باشیم

ی روز بینظیر یه روز رویایی که باورمون نمیشد الان پیش همیم کلی کارای دونفره 

کلی آروم شدن و شیطونی .. خاطره انگیز کردن یه اهنگ دیگه .. لذت رقصیدن با تو ..لذت بودنت لذت تو بغلت آرووم گرفتن ..

ای کاش مال من میشدی فرشته ی دست نیافتنیه من .. تا همیشه عاشقت میمونم و لحظه هامونو فراموش نمیکنم حتی اگه کیلومترها بینمون فاصله باشه حتی اگه فراموش بشم ..

اووف انقدی خوب بود و ذوق دارم که نمیدونم از کجاش بنویسم و از چیش بگم ..

خدایا ممنونم شکر بخاطر امروزمون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
joojoosh

نظرات  (۲)

چرا؟
پاسخ:
چی چرا؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی