عاشقی با طعم تو ...

اینجا بازم عاشقانه هایی می نویسم که برای تـــــو تمومی نداره ... هر اتفاقیم که بیفته اگه کیلومترها فاصله هم بینمون باشه بازم دست از دوست داشتنت بر نمی دارم آقای قلب من...

آخرین مطالب

تابستونه و دلتنگیاش ...

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ

دیروز یعالمه دلتنگت بودم

ازون دلتنگیایی که هیچجوری خوب نمیشه مگه اینکه ببینمت بودنتو حس کنم بودنتو نفس بکشم

باید دستمو میگرفتی تو چشام نگا میکردی و باهام حرف میزدی .. اما نشد نبودی خواستم بهت زنگ بزنم ک حرف بزنیم اما خونه بودی و نمیشد ... نتیجش شد چشمایی ک میسوخت بیقراریای پشت سر هم و اخرشم اشکایی ک بی هوا میریخت

اما امروز صب ک با مهربونی تمام حالمو میپرسی میگه خوب خوابیدی ؟ بعدش که زنگ میزنمو حرف میزنیم و صدات مث آب رو آتیش دلمو آرووم میکنه ...

نمیدونم چی بگم نمیدونم از خدا چی بخام نمیدونم دلگیر باشم دلتنگی کنم یا شکر کنم ک هنوز هستی ...

طاقت نمیارم نبودتو آقاییم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
joojoosh

نظرات  (۳)

امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد
پاسخ:
(:
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۱ مادموازل ساراh
وقتی میری ک مطبل جدید بنویسی...اون گوشه سمت چپ کلی چیز میز داره..یه دونه هست فک کنم اسمش تنظیمات مطلب..اونجا میتونی رمزیش کنی
پاسخ:
اوهوم مرسی (:
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۲ مادموازل ساراh
دلم برا نوشته هات یه ذره شده بودددد
پاسخ:
ای جان عزیزززززم *-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی